pondělí 23. ledna 2017

Kocourek Tom

Tak tohle je náš kocourek Tom, kterého jsme si pořídili v roce 1999. Tady mu bylo půl roku.


Protože jsme bydleli v 1. patře paneláku, musel zůstat panelákovou kočičkou, která ven koukala jen skrze okna. Bylo nám ho sice líto být neustále zavřený v bytě, ale žena mě uklidňovala: "Jiná alternativa by byla, že by ho původní majitelé utopili".

Rád se účastnil domácích "prací". :-) ... "Hej, uklidil jsem ti pokojík! A teď si dáchnu, dost mě to zmohlo."

"Cože? Uklidit ještě pod druhým stolem?"

"Jste se fakt zbláznili, ne? Tak a mám toho dost!"

"Tlapky mám už táákhle vytahané! Nerušit, spím!"

"Hele já tě sleduju a vidím ty tvoje opičky, tak zmiz!"

"Co-co-co ttto bylo??????"

"EXTERMINATE! EXTERMINATE! Ošklivé lidské jednotky musí být vyhlazeny!"

Žádné komentáře:

Okomentovat