pondělí 27. února 2017

Flíček 3

"Ahoj, tak to jsem já, Flíček, a jsem kocour. Teda spíš ještě kocourek."


"I když nevím proč mi dali takové hloupé jméno. Připadám vám snad jako nějaký flek?"

"Prý mě přinesl čáp v téhle krabici. Ale heleďte já myslím že je to blbost. Každý přece ví, že kočičky nosí Velký Ptakožrout."

"V mém bytě tu bydlí ještě Velký, Velká, Malý a Malá. A ještě nevlastní bráška Tom."

"Ale ten je strašný strašpytel a popleta."

"Minule jsme jeli na výlet k Velké-Velké. Tomáš celou cestu brečel jak kotě a já jako správný hrdina ani nepípnul."

"Ale jinak ho mám rád. Je to můj velký hodný brácha, který se o mě dobře stará."

"Ale i s Malým a Malou si užívám. Je psina, jak se Malý vzteká, když mu zalehnu klávesnici."

"Tak se pak přestěhuju na monitor, kde to hezky hřeje na bříško. A koukám co se kde děje."

"Minule Velký fotil bazmek na monitoru, který vyráběl, a já byl pro něj jen 'dekorace'. Tím se mě teda dotknul! A ještě mi k nosu strčil páchnoucí věc, prý jako referenci."

"Můj oblíbený sport je horolezectví. Velký se stále děsí, kdy mu spadnu na hlavu."

"Mám tu i jiné výškové překážkové dráhy."

"Ale nejlepší jsou hry s Tomáškem na schovávanou a honěnou. I když já stejně vždy vím, že na mě čeká za prvními dveřmi, aby na mě bafnul."

"Tak je čas se zas uložit, už toho mám dost. Postel Malého je dobrá schovávačka, zas bude řádit až mě tu objeví. Až budete odcházet tak prosím zhasněte, díky."

Žádné komentáře:

Okomentovat