úterý 28. února 2017

Tom 3

"Včera se tu roztahoval můj mladší bráška Flíček, ale slíbil že si můžu také napsat svůj blog."


"Říkají mi Tom a jsem velký a moudrý kocour. Flíček si myslí že jsem strašpytel, ale to na něj jen hraju!"

"Tady na skříni se mi líbí, nikdo mě tu neruší když přemýšlím nebo medituji."

"Chrrr chrrr chrrr...."

"Chrrr chrrr chrrr...."

"Co? Ale né, nespím! Jak jste na to přišli?"

"Den začínám vždy hatha-jógou."

"K večeru monitoruji provoz na netu."

"Myslí si že spím, ale já bedlivě sleduji každý paket. Zkrátka to tu všechno vedu."

"Pravidelně sledují i veřejnou dopravu."

"Hlavně zda .... co? Co to šustí?"

"To je ... můra? ... Můra! ... Můra! Můra-můra-můra-můra-můra-můra-můra!!!!"

"Tak, je čas obrousit drápky...."

"...a jít si procvičit ještě nějaké to vzpírání."

Žádné komentáře:

Okomentovat