středa 15. února 2017

Život a dílo Mistrovo

V dnešním kulturním okénku si popovídáme s umělcem, jehož jméno dnes zná celý svět. Ano, je jím sám velký Alberto de Fličíno.


"Ah, to jste vy. No tak se ptejte co vás zajímá."

- "Mistře, naše čtenáře by zajímala vaše životní dráha umělce."
- "Tak jsou to dlouhá léta tvrdé dřiny a odříkání. Zatímco jiné kočky lítaly po mléčných barech, já studoval kočičí kreace."

"A mohl byste nám Mistře prosím předvést nějakou svou kreaci?"

"Tak počkejte někde bych to tu měl mít..."

"Tak s tímhle autoportrétem jsem se proslavil po celých jůesár. Nazval jsem ho 'Kočka v průvanu'."

"No to je prostě úžasné! A je nějaká práce, ze které máte opravdovou radost?"

"Hmm, nechte mě chvíli přemýšlet..."

"Tak největší radost mám z vydání mé autobiografie..."

"Nazval jsem ji ŤAPLAŤAPKA a napsal jsem ji poté, co jsem zjistil, že lidstvo ani nezná počet prstíků na kočičí ťapce."

"Tak to se budeme na knihu těšit. A popsal byste nám Mistře váš workflow, jakým způsobem vlastně tvoříte?"

"No tak to se hluboce zamyslím..."

"... a když to nejde, tak se ještě hlouběji zamyslím..."

"...a pak se zatvářím tak super-cute, že on se už někdo najde kdo mě vyblejskne."

"Děkujeme Mistře za Váš drahocenný čas a budeme se těšit na vydání vaší Ťaplaťapky!"

A nyní už nebudeme Mistra rušit v jeho vysoce umělecké tvorbě.

Žádné komentáře:

Okomentovat