středa 24. května 2017

Smícho-kočky 10

10. díl kočičích vtipů ze serverů www.lolcats.com a icanhas.cheezburger.com.

Já přišla do kuchyně ... a ... a ... má miska .. byla .. byla ... PRÁZDNÁ!!!


Já si moc chutnat!

Tak teď už já mít dobrý příjem.

Já vás hoši nesnáším! Fakt!

Já viděla co jsi tam dělal!

Já vím, proč rum došel.

Vzdávat se. Ty mě smět obejmout.
Tohle je velmi důležité pro mé zájmy.

Jednokolejná kočka nyní nabízí i podzemní dráhu.

Ještě se zlobíš?

Jsem na tvé Wikipedii ... a edituji tvé články.

Jsem tak vyčerpaná!

Jsem ve tvé ledničce ... a jím tvé jídlo.

Jsem ve tvé sprše. Proboha, co mám dělat? :(

Jsem ve tvé tiskárně a muchlám ti papír.

Jsem ve tvém košíku a mazlím tvého méďu.

Jsem ve tvém rozkroku ... to je ale psina!

Jsem vyděšené, říkám! Vyděšené!

Káva?Cotímmyslíškdovypilvšechnukávuvůbecnetušímočemmluvíš?

My kočičky máme rády pohlazení.

Kde jsi byl? Má večeře má tři minuty zpoždění!

Kdo obrátil gravitaci?

Kdo udělal mou vodu tak tvrdou?

Když já být jako socha, tak lidé mě neuvidí.

Když někdo nakreslí vaši podobiznu ... a ta je FAKT ošklivá!

Žádné komentáře:

Okomentovat