středa 3. května 2017

Smícho-kočky 4

4. díl kočičích vtipů ze serverů www.lolcats.com a icanhas.cheezburger.com.

Já být velké strašné monstrum. Vrrrrr!!!


Oh, ahoj. Upgradovala jsem ti RAM.

Našla jsem tabletky ... a snědla je!

Neboj, já být Kristo-kočka.

Nic neříkej. Obviní psa.

A to všechno je pro mě???

To ty jsi snědl mou sušenku?

Tohle okýnko se zavírá. Přejděte si prosím k další přepážce, děkuji.

Tvá nabídka kočičku pobavila!

Utíkej!!! Už ho moc dlouho neudržím!

Už je víkend?

Už tu na tě čekám. Posaď se.

Už žádné ... další ... čičíburgry. ... Ok? Dík

VAROVÁNÍ: Gravitace byla zapojena.

Vážně si to o mě myslíš?

Veselé kočce došla veselost.


Viděl jsem mrkev .... TÁÁÁKHLE velikou! No nekecám!

Vo co de?

Všechny vás nesnáším!

Vychytralá kočka má telefon v botě.

Vystrašil jsi kočičku!

Vznášedlová kočka ... se vznáší.

Zahájena hibernační sekvence ... dokončeno.

Zní to jako dobrý obchod ... Plácněme si na to.

Prásk! Rovnou do hlavy!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat