neděle 21. května 2017

Smícho-kočky 9

9. díl kočičích vtipů ze serverů www.lolcats.com a icanhas.cheezburger.com.

Dej mi tooooo!!!


Den, kdy jsem dostala svou první sušenku.

Diabetik druhého stupně.

Dnes mám svůj kočkoden. Kdy máš ty svůj?

- Dostal ode mě nakládačku.
- No to určitě!

Doufám, že tentokrát už lidi konečně porozumí mému umění!

- Drahý, vpustil jsi kočku minulou noc?
- Ne, já myslel že jsi ji ty vpustila!

Ustup, já tu dělat obrázky!

Duha, ta mi chutná!

Důvod, proč lidé nepořádají kočičí závody.

Dvounohá kočka ... další evoluční stupeň.

E.T. jít domů!!!

Hej lidi, já jsem indián, muhahaha!!!

Heeej makarena!

Hezký pokus, ale pořád tam tu tabletku vidím!

Hlavokočka - je pouze hlava.

Hojte vytam ^____^

Hráčská kočka ztratila své kostky.

Chutná dobře, ale ... přestávám cítit vousky!!!

I love you!

Já být kuře, hahaha!

Já křičet, protože já být nezaostřená!

Já mít bylinku!

Já mít čičíburgr!

Já mít mrkvičku!

Žádné komentáře:

Okomentovat