neděle 14. května 2017

Smícho-kočky 7

7. díl kočičích vtipů ze serverů www.lolcats.com a icanhas.cheezburger.com.

Ach můj bože - aligátor!!!


Grrrrr ... já být panda!

Co když můj člověk ... mě OPRAVDU VLASTNÍ?

Chytila jsem myšku ... a byla TAKHLE veliká!

Já mít myšku!

Já nebýt marshmallow!

Jaký pes? Vidím jen polštáře!

Je snad na mé tváři nějaké místo, které by ti říkalo "Miluji zelené fazole"? ... K čertu, není!

Jsem královna Francie!

Já být mrtvé. A mrtvé kotě nepotřebovat koupat!

Nezúčastněná kočka ... je nezúčastněná.

Kotě se rozbilo. Bohužel už je po záruce.

Limitace jídla dosažena. Zahájen spací cyklus.

Mrkej na to! Mám ponožku!

Musím letět. Má planeta mě potřebuje.

Neslyšela jsem tvá pravidla. Mám moc malá ouška.

Nesnáším vidět ty smutné štěněcí oči ... Můžu zavřít dveře?

Neviditelné solárium

Neviditelný bazén

Neviditelný zubní kartáček

Neviditelný šejkr na Martini

Pomoc! Já nebýt na prodej!!!

Princezna Leah zkouší novou barvu vlasů.

Přísahám, že jsem to neudělala! Dokonce ani nemám Nutelu ráda!

Sledovala jsem tě, jak spíš. Dobré ráno!

Žádné komentáře:

Okomentovat