středa 10. května 2017

Smícho-kočky 6

6. díl kočičích vtipů ze serverů www.lolcats.com a icanhas.cheezburger.com.

Instalace neviditelného okna


Atmosférický tlak se zdá být dneska obzvláště vysoký.

"Dobré ráno"? ... Ne, nic takového!

Já mít smutno.

JÁ NECHCIIIII !!!

Kočičí chlupy jsou na všem. ... Má práce tu skončila.

Koukej, jsem na internetu!

Kristo-kočku nezajímají přírodní zákony.

Chtěla jsem běhat po domě a ječet jak šílenec ... ale nikdo nespal.

Nenávidět nebo ne-nenávidět? Toť otázka ... Ne, nenávidím to!

Neviditelný fotbal

Neviditelný valčíkový partner.

Patrové postele - to není pro každého.

Pokud to není na sezení - tak proč je to vyhřívané?

Proboha, ten pavouk byl TAKHLE velký!

Promiňte, prosím, kde jsou tu toalety?

Ráda jsem vás poznala!

Spočítala jsem to - a nemůžeme si dovolit mít psa.

Tak takhle se dělají děti?!

Tenhle člověk musí ZEMŘÍT!!!

Tentokrát jsi zvítězila, ty gravitace!

To je ta nejpodivnější myš, co jsem kdy viděla!

Přejela jsem toho psa? ... Skvělé!

Tys mě vzbudil? Za to teď zemřeš!

Za rozbřesku vyrazíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat