středa 17. května 2017

Smícho-kočky 8

8. díl kočičích vtipů ze serverů www.lolcats.com a icanhas.cheezburger.com.

A pak Boží kotě pravilo: "Budiž víkend!" A bylo to dobré! Amen.


Nazdar. Kbelík funguje v pořádku.

Čauky. Mohu s tebou strávit všech svých 9 životů?

Ahoj, víš to že jsi vzhůru nohama?

Ahoooooj! Je tohle internet?

Ach můj bože, slanina!!!!!!

Ach bože, proč děláš tohleto?

Proboha, já zapomněla jak kočičit!
Ach ne, já snědla létající rybu!

Ale ne, já to mohu vysvětlit!

Ach ne, lechtací příšera!

Jééé, to je tak miloučký hadříček!!!

Ať je mi Bůh svědkem, že tu sušenku jsem nesnědla!

Běž si brečet, ty jedna citlivko!

Bude to těžký den. Snad abych se zdvojnásobila!

Budu mu říkat ... mini-já!

Burrito kočka potřebovat víc sýru prosííím!

CAPS LOCK JE ZAPNUTÝ, PROTOŽE NA TEBE KŘIČÍM!!!

Cítím nebezpečí.

Cítím nebezpečí.

Člověče, dožaduji se tvé asistence!

Cože? Ale já nejsem na stole!

Co je, ty ses nedal nikdy ostříhat?

Co tohle k sakru je? Já jsem pokojová kočka!

Děláte si ze mě snad srandu???

Žádné komentáře:

Okomentovat