neděle 7. května 2017

Smícho-kočky 5

5. díl kočičích vtipů ze serverů www.lolcats.com a icanhas.cheezburger.com.

Ahoj - já být už velké kotě. Už mít tolik moc týdnů dneska.


Nevím jak ty, ale já jsem připravená na VÍKEND!

To je moje - je tam napsané moje jméno!

Cesta bude nebezpečná. Vem si sebou tohle!

Někde v této místnosti se skrývá Ninja kočka!

Koukej, takhle hloupě v tom vypadáš!

Sleduj tu myš!

My nemusíme dělat všechno co nám řekneš. Jsme KOČKY!

Neviditelné lyže.

Proč nikdo nepřišel na mou párty? :[

Přenosné kočičí pastičky.

Hej, člověče, vířivka nefunguje!

Tvé kotě se restartovalo kvůli aktualizacím.

Život je příliš krátký na to ... starat se o stejné ponožky.

Oh, ahoj! Vy jste moje nožičky?

Snědla bych tě ... ale jsem tak utahaná!

Vznášecí kočka si přichází pro tvou duši!

Někdo ukradl mléko? Promiň, ale o tom fakt nic nevím!

Jsem ve tvé pohovce ... a kradu ti drobné.

Ikea kočka ... potřebuje smontovat.

Já tak šťastná, že je pátek!

Neviditelné piáno

No vážně! Bylo to TAKHLE VELIKÉ! ... Nekecej! ... Nekecám!

Neviditelné otočné dveře

Fantom opery

Žádné komentáře:

Okomentovat