středa 31. května 2017

Smícho-kočky 12

12. díl kočičích vtipů ze serverů www.lolcats.com a icanhas.cheezburger.com.

Můžeš to prosím ztlumit? Někteří z nás tu dneska spali jenom 14 hodin!


Můžu prosím dostat podložku pod nohy?

Můžu prosím dostat sushi?

Má ocelová pěst to rozřeší!

Ta myška tu někde určitě je!

Myslím, že je tu mezi námi špeh.

Na internetu nikdo neví, že jste kočka.

Nalezeno! Nový domov pro psa!

Nechci na Vánoce krabici hraček. Chci krabici!

Někdo tu řekl JÍDLO???

Někteří ti možná říkají bláznivá kočičí dáma, ale my ti říkáme MÁMO!

Já nemít závislost na kofeinu. Já to jen potřebovat na fungování.

Netušící kočka ... nit netuší.

Neviditelná kukuřice

Neviditelná sekačka na trávu

Nosíš si mnoho napětí ve své břišní oblasti.

Občas mi úplně křupne v bedně.

Oh, ahoj, složila jsem ti Rubikovu kostku.

Ok, myslím že je to spravené. Můžeš rebootovat.

Ona si začala.

Operetní kočka zazpívá všechnu vaši oblíbenou klasiku.

Osobní poznámka: Nepolykat věšáky vcelku.

Otevřela jsem ti dveře.

Pane, jste si vědom toho, že jste kočka?

Pes chce válku, tak mu dám válku.

Žádné komentáře:

Okomentovat