neděle 4. června 2017

Smícho-kočky 13

13. díl kočičích vtipů ze serverů www.lolcats.com a icanhas.cheezburger.com.

Pomóóóc! Já mít v tlapičce trn!


Plllosííím, už nesplachuj!

Pokračuj dál, tohle se tě netýká.

Pomóc! Polštáře mě požírají!

Pomóc! Zavřete ten vzduchový uzávěr!

Pomocná kočka ... pomáhá.

Pomooooc!!!

Potřebuješ nabíječku? Tak si nejdříve budeme hrát.

Potřebuji absolutní ticho, pokud mám zachránit tento svět.

Požírá mě příšera!

Přestaň se smát. Kočky nejsou k smíchu!

Proboha, příště nejdříve zaklepej!!!

Proč já muset držet terč?

Proč lidi sedávají takhle divně?

Proč tohle děláš?

PURRITO

Říkal jsem ti, že já už mám kabát!

Říkali, že se můžu stát čímkoliv chci. Tak jsem se stal chlebem.

Sesnamte se s mými třemi přáteli: snídaně, oběd a večeře.

Schrödingerova kočka je naživu ... a velmi rozzlobená.
(vysvětlivka: Schrödingerova kočka je hypotetický experiment z kvantové fyziky, kdy kočka v uzavřené krabici může být s 50% usmrcena, ale dokud neotevřeme krabici a nezjistíme výsledek, je v neurčitém stavu živá-neživá)

Přežila jsem! To si vypiješ, Schrödingere!!!

Snědla jsem 4 krabice tenkých mentolek ... ale vůbec se necítím být tenká.

Spací mód byl aktivován. (obtížný úkol pro soutěž "spočítej kočky!" :-) )

Jsem Víla Kočička a splním ti 3 přání!

Šťastné Vánoce! Tvůj dárek jsem ti nechal v toaletě.

Tahle kočinečka - ta je jen moje!

Žádné komentáře:

Okomentovat