středa 7. června 2017

Smícho-kočky 14

14. díl kočičích vtipů ze serverů www.lolcats.com a icanhas.cheezburger.com.

Tak, hotovo. Na čem mám pracovat dál?


Tak já ponesu prsten. (pozn.: scéna z filmu Pán prstenů)

Takhle to tu vypadalo už když jsem sem přišla!

Takže, jestli to vezmu po hlavní třídě...

Ten méďa mi stále říká tlouštíku. Tak já raději zůstanu tady, jo?

Ten paranoidní pocit, jakoby se vám někdo za zády začal smát jako blázen...

Ten pomeranč ... byl ... otrávený.

Ach, to je tak ... NÁDHERNÉ!

To je tak ztrapňující. Nedívej se prosím.

To není tvůj laptop, to je mé šťastné místečko.

To nové kotě? Ne, neviděla jsem ho.

Tobě ale smrdí spodky!

Ty mě vůbec neposloucháš! Říkala jsem ti: Přesťaň šňupat mé kytky!!!

Upekla jsem ti sušenku. Ale snědla jsem ji.

Utíkej! Zachraň alespoň sebe před těmi zombie!

Už jsou zas ty zatracené děti na mém trávníku!

Už tam jsme?

Vážně? TOHLETO nosíš?!?

Všechno nejlepší!

Vstávej!!! Je jídlo-čas!!!

Vychytralá kočka vyčítovala tvůj pitomý labyrint.

Vypadám snad v této krabici tlustě?

Za tohle ... zemřeš ve spánku!

Zdálo se mi, že tu zavoněl čičíburgr.

Že sis objednal pizzu? Zvláštní, já si objednala vyhřívané sedátko.

Žádné komentáře:

Okomentovat