středa 14. června 2017

Smícho-kočky 16

16. díl kočičích vtipů ze serverů www.lolcats.com a icanhas.cheezburger.com.

Nejúčinnější antidepresivum má čtyři tlapky a přede.


Vítejte v králičích aerolinkách!

Čestně, vůbec nemám tušení, kdo udělal bobky ve tvém obyváku!

Jsem ve tvé složce a ničím ti soubory.

Hackerská kočka ... miluje hackerování.

Požadavek zamítnut. Odešlete znovu za 30 dnů k novému posouzení.

Hádej, kdo našel tvé antidepresivní pilulky?

Konečně jsem pochopila, proč máme psa.

Fotka na řidičák

Je za mnou, že jo?

Delete, delete, delete ... je únavné to člověčí posílání mých fotek na Facebook, Twiter, Flickr ... Soukromí prosím!

Jsi tak slaďounká!

- Jo klidně běž a dobře se bav, my budeme hodné.
- Slibujeme!
- Mrk, mrk

Máte právo nevypovídat...

Miluji tě táááákhle moc!

Vložte čičíburgr k zapnutí.

Opilá volací kočka ... ti volá ve 2 ráno.

Selfíčko pro Facebook

Pozor všichni, kapitán k nám pronese pár slov. .... Mňau, mňau!

Jo, vidím je. Ale proč sis tam ty hrášky strkal?

Uaaauu ... Ale ne, já tě vážně ráda poslouchám.

Chyběl jsi mi! ... Ale ne, kecám, pomočila jsem ti polštář.

Tvé heslo je chybné. Vstup zamítnut!

Viděla jsem konec. Nikdo se nezachránil, dokonce ani děti!

Wau, tak takhle účinkuje káva!

2 komentáře: