neděle 25. června 2017

Smícho-kočky 19

19. díl kočičích vtipů ze serverů www.lolcats.com a icanhas.cheezburger.com.

Nazdar, opravila jsem ti žaluzie.


Já být šťastná tvář, usmívající se na pamlsky.

Možná by měla ta malá vědět, že jsem si právě ukáknul?

Toaleta je opět prázdná. Někdo mi krade hovínka!

Ponorková kočka se vynořuje z ponožkového moře.

Mohu dostat pojištění? Jsem střízlivá, přísahám!

Žádnou další vodku pro ruskou kočku.

Krávo-maskování aktivováno.

Najdi ptáčka na tomto obrázku!

Terminátorská kočka se nebude koupat!

My si počkáme...

Závěrečná bitva

Ninjaaaaa!!!

Kryj se!!!

Mám ďábelské dvojče.

Opravím ti účes.

Přemýšlecí kočka rozjímá o vesmíru a jiných záležitostech.

Ihned jsem svého rozhodnutí litovala.

Já ovládat Kong Fu!

Pokračuj. Přines mi čičíburgr.

Prochladlé kotě potřebuje tvé rukavice!

Kočkoryba?

Přísavková kočka tě sleduje.

Nejdřív se musíš dostat přes mou ochranku.

Dobře, pánové. Jak zabijeme supermana?

Žádné komentáře:

Okomentovat