neděle 11. června 2017

Smícho-kočky 15

15. díl kočičích vtipů ze serverů www.lolcats.com a icanhas.cheezburger.com.

Studie: Naše kočky nám ve skutečnosti velmi dobře rozumí ... ale vůbec je to nezajímá.


Chrrr ... já být ubrousek.

Vyraž vpřed můj malý robotku a nakopej ten psí zadek!

Ten okamžik, kdy jste si vzpomněli, že jste telefon nechali doma.

Skutečný strážce galaxie.

Tento můj přítel George má jenom malé oříšky, ale přesto ho mám ráda.

Většina koček na vás shlíží spatra zpochybňujíce vaši inteligenci ... ne však tahle.

Měl jsi špatný den? Chceš si pohrát s mou krabičkou?

Oblékla jsem si tkaničku. Tkaničky jsou cool!

Ano, mé děti jsou rozkošné. Přála bych si to samé říct i o tvých dětech.

Smět já dostat tvé sušenky?

Miluji tě celým svým zadečkem. Řekla bych srdcem, ale můj zadeček je větší.

Miluji tě tááááákhle moc!

Já ti přinést květinku, protože tě milovat.

Možná jsem praštěná. Ale praštěná je lepší než pitomá.

Auuuu, "to mě rafni" je jenom slovní obrat, ty trdlo!

Tohle je můj názor ... na tvůj názor.

Rozesmál si mě.

Já a ty

Vážně? Také tě miluji!

Také tě miluji, maličký človíčku!

Koukej, umylo jsem si nožičky.

To je v pořádku, běž pracovat. Budu tu čekat dokud se nevrátíš.

Aaaach, konečně zachumlaná v posteli ..... Musím čůrat!

Miluji tě!

Žádné komentáře:

Okomentovat