středa 21. června 2017

Smícho-kočky 18

18. díl kočičích vtipů ze serverů www.lolcats.com a icanhas.cheezburger.com.

Necítíš se dobře? Potřebuješ předoucí medicínku?


Nabízeno objetí zdarma, tak neváhej!

Zničit krtka? Jen se opovaž!

Mám nasazenou svou přemýšlecí kočku.

No tak, pejsku, úsměv!

Věděl toho příliš!

Proklínám tě, ty silové pole!

Promiň, ale postele jsou už obsazené.

Nemůžeš mě vrátit. Snědla jsem účtenku.

Já smět jít dnes s tebou do práce?

Neviditelná filmová exploze

Neviditelné koště

Přesunula jsem ti prádlo o 1 šuplík níž.

Už jsi, člověče, skončil s tím vysáváním?

Jeden kousek jsem olízla ... a ty nevíš který.

Ahoj, vyleštila jsem ti podlahu.

Odepsala mi "Ahoj" ... Budeme se brát!

Já dělat pro tebe origami. Tento se jmenovat "sníh".

Boj se mě! Já být strašidelné monstrum!

Dnes budu v neustálém ruchu. ... Jednou na zádech, jednou na břichu.

Ale ... ale .. já nevím co je puzzle.

Pavoukokočka ... dělá to co pavoukokočky dělají.

Příště ať je tvá koupel suchá!


Tvé Kung Fu je dobré ... ale na mě nemáš! Hahahahaha!

Předvedu ti skvělé nové triky na mém neviditelném kole.

Žádné komentáře:

Okomentovat