neděle 18. června 2017

Smícho-kočky 17

17. díl kočičích vtipů ze serverů www.lolcats.com a icanhas.cheezburger.com.

Ále, přestaň ječet, po použití toalety jsem si umyla tlapky v záchodové míse.


Vážně, člověče, říká se nějak tomu tvému divnému stavu?

Prosím, můžeme si ho nechat? Může spát v mém pelíšku.

Kotě Jedi používá sílu Světla k telekinezi.

Nepohodlná kočka ... má zřejmě pohodlí.

Mrkej na mé svaly. Prásk, prásk!

Tady nakreslím rozdělovací čáru.

Mamí, jde to po mně! ... Mamííí!!! .... Mamíííí!!!!!

Dobrý, tahle strana je ohřátá. Už můžeš přemístit ohřívač.

Musela jsem to udělat. Vypadalo to být vtipné.

Den 11: Pes si stále myslí, že jsem kožich.

To je dobrý, člověče. Už mi není zima.

Pokaždé, když se zasměješ, tak nějaké kotě dostane titulek.

- Mňam, mňam...
- Buď ho plácni ty, nebo to udělám já.

Smícho-kočky jsou teď samostatně balené, aby neztratily smíchovost.

Řaf! ... Pomóc, kanibalismus!

ADSL kočka se připojuje a načítá IP adresu.

To je pro mě? ... Děkuji! Děkuji! Děkuji!

To myslíš vážně, brácho?

Můj svět se mění ... a to se mi nelíbí.

Původně jsem chtěla zabrat oba .... ale rozhodla jsem se být velkorysá.

Hups, zapomněla jsem zhasnout reflektory.

To je mi fuk, že větrám klimatizaci a vpouštím mouchy. Potřebuji se rozhodnout, zda budu venku nebo uvnitř.

Mám tvůj prst ... a teď mi dej čičíburgr.

Ach ne, snědla jsem Santovy skřítky!

Žádné komentáře:

Okomentovat