pátek 28. dubna 2017

Na farmě v Lanžhotě

Jednou jsem tak po letech zas zavítal do rodného Lanžhota, na návštěvu k rodičům a bráchovi. Když jsme se se ženou procházeli po okolí, kdosi na mne zavolal. Tušil jsem že to bude spolužák ze základní školy, ale po těch letech jsem nepoznával který. :-) Ale to jsem mu samozřejmě říct nemohl a tak jsem se tvářil neutrálně, teprve až doma se mi rozleželo který spolužák to asi byl. Ukazoval mi svou domácí farmičku a já samozřejmě fotil jak o závod. :-)

Parta oveček, jedna hambatá svléknutá, ale ani se zjevně nestyděla.



Další parta byly krůty.

Zvědavě koukaly, kdo cizí to přišel.


A parta selátek. Ani jim nevadily ty hromady much.

Byla dost zvědavá. Konečně se tam v té nudě něco dělo. A samozřejmě špinavá. No jako prasátka. :-)

Neustále zvědavě nakukovala co se to děje.

A parta bílých králíčků.

Ušatých bílých králíčků.

Velmi ušatých bílých králíčků. :-)

Byli velmi zvědaví co se to venku děje, protože kvůli focení byla králíkárna otevřená.

Vašnosta bílý kačer.

Maskovaný ďábel.

Odpolední posezení u kafíčka.

A samozřejmě slepice, ty nesmí chybět na žádné farmičce.


Žádné komentáře:

Okomentovat