středa 26. dubna 2017

Smícho-kočky 2

2. díl kočičích vtipů ze serverů www.lolcats.com a icanhas.cheezburger.com.

Může mi někdo podat dvanáctku klíč prosím?


Málem jsem tě přejela se svým neviditelným kolem!

Krabicové kotě se baví.

Odpadková kočka se nebaví.

Kočičí mateřská loď se nebaví.

Mokrá kočka se nebaví.

Ale my nejsme bačkory!

Ne, maminko, my nejedly žádné sýrové křupky, proč se ptáš?

Nemohu ... dosáhnout ... na dálkový ... ovladač .. potřebuju prodloužit!

Jsem ve tvé posteli a jím ti vafle!

Neviděl jsi můj míček? Ztratil se mi!

Nemůžeš mě vidět. Jsem neviditelná!

Neviditelná sekačka

Neviditelná foukací harmonika

Neviditelná horská dráha

Neviditelná prolézačka

Neviditelné piáno

Neviditelné UFO

Neviditelný akordeon

Neviditelný bicykl

Neviditelný nákupní vozík

Neviditelný obličejobodný nůž

Neviditelný parní válec

Neviditelný sendvič

Viditelný sendvič

Žádné komentáře:

Okomentovat