sobota 8. dubna 2017

Za zvířátky

Pár zvířátek z procházek po Rožnově.

Jeden krasavec


Domeček bez nájemníků

Když dětí vylétají z hnízda

Dvoubarevka. Možná jedním očkem koukala kam neměla.

Beránek s čertovskými rohy

"Jsem žabka carevna! Polib mě Jiříku ... a možná nedostaneš ekzém!" Šlápnul vedle

Opět pózující krasavec. Zvyklý na focení - povšimněte si předpisově pokrčené nožky!

Rožnovská jízdárna

"Hele tamhle stojí chlap a fotí nás! Jen aby nám neukradl duše!" ....

"Pořád tam stojí! ... Hej, kam jste všechny zmizely?"

"Pusi pusi pusi!"

Slimáček. Špindíra.

Tuhle kraví dámu-šmudlu jsem při focení zaujal. (i když mne naopak chuť na mléko spíš přešla)...

Nejdříve zabaletila pár ladných pohybů...

... a pak přišla mrknout na mě svými svůdnými kukadly. Ale vysvětlil jsem jí, že není můj typ.

Tohoto holoubka jsme nazvali Emil Holub-cestovatel. A to z toho důvodu, že celou dobu co jsme ho sledovali si vykračoval rázně po zemi, přes celé sídliště. Buď to byl zanícený pěší turista nebo měl nelétacího bobříka.

Kráva křivorožka. Stále mi něco povídala, ale fakt netuším co.

- "Čí je tohle pole?"
- "Méééé!"

Neznám fotografa, který by jako jednu z prvních věcí nefotil kachničky. :-)

Tenhle ptáček je sice umělý, ale líbil se mi. :-)

I tenhle uměloušek je roztomilý. :-) I když už trošku pelíchá.

Kráva...

A jiná kráva. Alespoň to už nejsou špindíry.

Náfuka. Možná snědl moc hráškových semínek a bolí ho nafouklé bříško.

"Hudry hudry hudry hudry!!!"

"To jsem já, myška Hrabalka!"

Žádné komentáře:

Okomentovat