neděle 23. dubna 2017

Smícho-kočky 1

Sesbíral jsem z internetu kočičí vtipy (a přeložil do češtiny), hlavně ze serverů www.lolcats.com a icanhas.cheezburger.com, což sice není má tvorba, ale bylo by škoda se o ně nepodělit. :-) A protože je jich větší množství, tak je budu zveřejňovat pravidelně v pondělí a čtvrtek.

Může já dostat čičíburgr?


Ne, ty nemůže dostat čičíburgr!

A nyní sólo na cello!

A tak pravil velký Zarathustra!

Ach Bože, vidím věčnost!

Ach ne! Já mít hrůzu z výšek!!!

Alfred Hitchcock: Kočky

Čéééče... měl bys zkusit tenhle matroš!

Ctrl-alt-del ... k sakru!

Čaj, prosím. Bez cukru. Dík.

Hahahaha ... Prohrál jste, pane Bonde!

Hurá, je víkend!

Já být ve tvé misce a sníst tvé nudle.

Já jsem správně, ale ty jsi nakřivo!

Já mít koníčka!

Já mít králíčka!

Já najít penízky. Co s nimi udělat?

Já mít peříčko!

Já mít silové pole!

Já mít sníh!

Já nejsem retardovaný!

Jednokolejná kočka

Ježíši Kriste to je lev, padejte do auta!

Jsem na tvém chatu a flirtuju se čtrnáctkama!

Jsem na tvém stole a zastřihávám ti kytky.

Nesnáším pondělky!

------------------------------------------------------------

A ještě zpět ke včerejší hádance. Je těžké tomu uvěřit, ale do mraveniště nepatří: 1) vážka, 2) kosice, 3) kráva, 4) kočka, 5) hlemýžď, 6) pes, 7) kačer! ... No FAKT! Smějící se A to se tam chtěl nacpat ještě i slon!

Žádné komentáře:

Okomentovat