úterý 25. dubna 2017

Rožnovské náměstí

Pár fotek z náměstí v Rožnově pod Radhoštěm, v roce 1999.

Tak támhle mezi stromy jsou ty Rožnovské hodiny, co tak smutně bijů. :-)


Parčík s lavičkami. V podvečer bez sluníčka to nevypadá být už tak veselé.

Pozadí Masaryka.

A otáčíme pohled směrem doprava. Vpravo vidíte popředí Masaryka, vlevo už nevidíte rožnovské hodiny. Takhle modré chodníky tam nemají, to jsem jen skaňhal úpravu fotky. :-)

Dále doprava ... Socha svatého Floriána. ... Stejně mi připadá, že to s tím prohlašováním za svaté v minulosti přeháněli.

A detail juchajícího Floriána s fáborkem a oběšeným batoletem (teda mně to tak aspoň připadá)

Florián s Masarykem. ... Ne, i když to tak vypadá, nemá Florián laserovku kterou by sestřeloval kulovité UFO nad ním.

Detail popředí Masaryka, kárajícího: "No teda Pepíku!!!" Nakřivost není způsobena sochou, ale vrávoravým fotografem.

Domky za Masarykem. To ještě jezdily po ulicích škoda-stodvacítky.

Ještě doprava...

A ještě doprava ... Napravo městský úřad, kde jsem jednou fotil legrační svatbu.




Před Masarykem městská kašna.

Na tuto fotku si mnozí jistě vzpomenou z hádanek. :-) (ty dvě paní nemají kolem sebe svatozář, to jsem jen asi přehnal s HDR korekcí)


Další socha - svatý Jan Nepomucký.

Detail Jana Nepomuckého, bohužel nemám lepší záběr.

Holčička napájející se v horkém dni z kašny.

A běžící vyděšená maminka, volající: "Nepij to, čurají tam pejsci!!!"

Takhle vypadá voda v kašně čistě a průzračně.

Lavička (to jen kdyby to někdo FAKT nepoznal! :-) )

Lampa se sluneční svatozáří ... a nikdo ji neprohlásil za svatou!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat