neděle 30. dubna 2017

Smícho-kočky 3

3. díl kočičích vtipů ze serverů www.lolcats.com a icanhas.cheezburger.com.

Méďa říkat že já tlusťoch!!!


Koncertní kočka dělá svou práci.

Kotě dosáhlo kritické hmotnosti.

Mamí!!! On na mě šahá!

Matrjoška

Můžu dostat přídavnou stoličku?

Já moc líto :(

My jsme viděly co jsi tam dělal!

Nekoukej tam!

Oh, čau lidi. To ale nebylo bezkofeinové kafe, jak jste mi tvrdili.

Ah, nazdar! Upgradovala jsem ti RAM.

Papírování hotovo. Bude čičíburgr prosím?

Plnou parou vpřed!

Počkej, spravím to!

Pommmoooccc!

Pomoooooc!

Všichni pozor, prosím!

Proboha, a to se strká kam?!?!?!

Ptáci zdarma!!!

Rozplakal jsi králíčka!

Smrtonosná kočka - zničím tebe i všechno co miluješ!

Tady. Pomůžu ti.

Kočičí bankéř neschvaluje vaši půjčku.

A teď jsem letadlo!

Já tě miluji, ty můj stroječku na čičíburgry!

Žádné komentáře:

Okomentovat