pondělí 6. března 2017

Kočičí Expres Foto 2

Druhá část fotek kočiček od sousedů z kinofilmu.

"Neříkej mi ČIČINKO!!!"


"Uf, denně 1500 koleček pro zhubnutí je náročné předsevzetí. Ale už mám 4!"

"Prosím vzbudit o Vánocích, potřebuji se otočit!"

"Nesnáším bráchu! Vždy se mi sem nacpe do MÉHO pelíšku!"

"Nedám! Najdi si svou ponožku!"


"Zahrajem si hru 'kudli kudli bříško'?"

"Tahle kytka kvete jen o Vánocích, ale jestli mi nedáš slíbené Kitekat s lososem, další Vánoce už nebudou!"

Během přepravy neklopit!

Najdi kočku!

Paparazzi vás sleduje!

"Vítejte v naší psychologické poradně! Jaký máte problém?"

"Nevím co je na tom olíznout si nos? To snad umí každý, ne?"

"A proč bych neležel? Jsem nějaké hloupé kotě abych běhal za míčkem?"

"S tebou můj modrý kamaráde si nejlíp rozumím, ty mě vždy vyslechneš!"

"Jo a znáte tenhle?..."

"Hele já fakt nejsem kytka v květináči, i když to tak může vypadat!"

"Brácha mi nechce půjčit míček, že prý vypadám taky jak koule! Ale já nejsem tlustá, jsem jen načechraná!"

"A vážně chodí Santa komínem?"

"A teď už vážně odcházím a už se nikdy nevrátím! Všechna ta příkoří si odnesu sebou! ... V kolik je večeře?"

"Hej ty Váňo Ivane..."

"A vážně musím vymést CELOU kuchyň?"

"Ach můj Bože, vidím světlo!!!"

Žádné komentáře:

Okomentovat