neděle 5. března 2017

Micinka

"Tak já jsem prosimpěkně Micinka. A jsem mladší sestřička Toma."


"Že nám to spolu sluší ve vycházkových oblečcích?"

"Ale jinak se s kluky nekamarádím. Nebaví mě ty jejich hloupé klučičí hry."

"To si raději někam zalezu, abych se jim schovala a měla klid."

"Jak jsi mě tu našel?!?!?"

"Musím si najít nějaké lepší místo, kde mě nebude nikdo rušit."

"Tak, tady na stole budu mít od všech klid."

"Hej! Co děláš pod stolem?!?!"

"No to je ale úroveň! Vtíraví fotografové! Nikde nemá mladá dáma trochu soukromí!"

"Ta popularita je fakt obtěžující. Musím si najít nějakou důkladnější skrýš."

"Úplně mi z toho stresu vyhládlo!"

"Tak tady v domečku už snad budu mít klid.... Co to? Malá mě volá, potřebuje moji pomoc!"

"Ještě že my holky držíme spolu. Bez mých rad by se vážně neobešla."

"A za to mě nechá spát v jejím pelíšku. Tady budu mít konečně klid od všech kluků i paparazzů."

Žádné komentáře:

Okomentovat